Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

08 March, 2011

BBF Gathering ..sob sob

saat yang ditunggu2 kan telah tiba!

akhirnye Lunda selaku ajk telah mengajak kt semua utk bersama2 memeriahkan BBF Gathering yg akan berlangsung tidak lame lagi...details seperti berikut: =)


BBF GATHERING

Date : 2 April 2011 ( Sabtu)
Venue : Amphitheater Pusat, Taman Botani Shah Alam
Time : 2-5 pm
Theme : Kesultanan Melayu Melaka
Fees : RM25/pax


HEY HEY korang...bile lg nk berkenalan secara live..hihi..mata bertentang mata, bahu berlanggar bahu..pipi berlaga pipi..ouchh..(mane yaya?? nak laga ngn pipi ngn die..haha)..


jom kt datang ramai2 sambil bawak husben, tunang & boifren masing2..hehe

Tarikh tutup penyertaan adalah pada 20 Mac 2011. Sebarang pertanyaan/confirmation bley email pada bbfgathering@yahoo.com




TETAPI!!!!!!!!!!!!!!!!!

SEDEYNYE!!!!!

apsal la buat time aku kawen korang...sob sob...da aku x dapat nak join..
uwwaaaaaaaa...ngam2 time aku sanding... =(


TETAPI!!!!!!!!!!!!!!!!

MUNGKIN ADE HIKMAH disebalik kejadian ini..

memandangkan majlis aku akan berlangsung dirumah yakni yg terletak di Shah Alam..
aku nak korang semua dtg jemput makan dulu kat kenduri aku..hehe..dekat je weh..
haa pas kenyang baru la bole gi bergossip puas2 sambil pewot kenyang kan..

haa ok tak... =)

ohye...formal Save The Date blom di post..
so..insyaAllah dlm mase terdekat ni akan keluarkan teaser Save the Date tok korang...

hoye hoye....

p/s: if korang countdown tok gi BBF gathering, aku juge sedang countdown tok majlis aku yg x seberapa ni..
hehe..

6 comments:

  1. i pulak ada high school friend's wedding kat melaka. kena discuss ngn husband dulu macam mana

    ReplyDelete
  2. ZARA: oh yeke..hmm xpe2 discuss dlu ngn hubby k.. =)

    ReplyDelete
  3. Lunda: jgn la sedey babe..huhu..kami pon sdey x dpt join..weh, nnt simpankn doorgift tok aku..HAHA

    ReplyDelete
  4. niza..aku ingat wedding ko lepas wedding aku..ho3

    ReplyDelete
  5. Elya: haha~ tula..kt selang 10 ari je..hihi..dtg ye babe! =)

    ReplyDelete

Coretan si comel